Adbrite

Your Ad Here
Your Ad Here

Thursday, August 12, 2010

موش و اسب آتش

هرگز و هرگز اسب نباید با موش ازدواج کند، به ویژه که زن متولد سال اسب آتش باشد. هر نوع رابطه ای بین این دو موجود عاشق پیشه و بوالهوس، به فاجعه می انجامد.

در دوران کودکی و جوانی اسب، پر فراز و نشیب است. او در جوانی خانه و خانواده اش را ترک می کند که همین امر باعث دل شکستگی و افسردگی اسب می شود. زندگی عشقی او نیز هرگز بی دردسر و راحت نیست؛ اما دوران پیری آرامی خواهد داشت.

نماد اسب آتش - که هر شصت سال یک بار تکرار می شود - (سالهای 1285، 1344، 1404 و...) برای خود اسب و خانواده اش شگون ندارد، زیرا در این سال ها خصوصیات مثبت و سودمند وجود اسب تبدیل به ویژگی های زیان آور و شرارت آمیز می شود و خانواده او در معرض بیماری های خطرناک، تصادف و بد اقبالی قرار می گیرند.

مردان و زنانی که در سال اسب آتش متولد شوند، از نظر شخصیتی همان خصلت های متولدان سال اسب را دارند اما صفات خوب و بدشان شدیدتر است. آنان بسیار کوشاتر، زیرک تر، مستقل تر، خوش ذوق تر و با استعدادتر و بیش از دیگران خودخواه هستند. روحیه پر شر و شور و خود پسندی دیوانه وار اسب، روابط عشقی او را به سوی زیاده روی های زیان بار سوق می دهد.

بعضی بر این باورند که متولدان سال اسب آتش، بر افراد خانواده خود نفوذ عجیبی دارند؛ اما باور عموم این است که اسب های آتشین برای خانه ای که درآن متولد شده اند و نیز برای خانوده ای که خود تشکیل خواهند داد، مشکل سازند.

شایان ذکر است که متولدان سال اسب آتش به شغل های متنوع تر،‌ جالب تر و استثنایی تر از متولدان سال اسب عادی می پردازند و احتمال این که به خوشنامی یا بدنامی، شهره شوند، بیشتر است.

No comments:

Post a Comment