Adbrite

Your Ad Here
Your Ad Here

Sunday, September 12, 2010

شخصیت کلی متولدین سال گربه

موجودی لطیف 


این نماد را در ویتنام،‌گربه و در ژاپن خرگوش دانسته اند؛ حال گربه باشد یا خرگوش، هر دو هنگام سقوط، روی چهار دست و پای خود فرود می آیند. متولدان سال گربه شادترین انسان ها و اشخاصی خوش ذوق، اهل معاشرت، عاقل،‌بردبار و کمی بلند پرواز هستند که هنگام برخورد با دیگران شرافتمندانه رفتار می کنند. هیچ کس نمی تواند آنها را دست کم بگیرد؛ زیرا همراهان خوبی هستند و می دانند چگونه و کجا به درد آدم بخورند.

اما به مصداق مثلی،‌ « گل بی خار کجاست » و اتفاقاً متولدان سال گربه انسانی هایی سطحی هستند و این بدان معناست که ویژگی های خوب آنان نیز ظاهری و سطحی است.

گربه دوستدار جمع و جمع نیز دوستار گربه است. او موجودی زود جوش است و بودن در کنار دیگران را بسیار دوست دارد؛ اما گاهی غیبت و شایعه پراکنی می کند و در نهایت زیرکی، نکته سنجی و دقت این کار را انجام می دهد. در اصل،‌ گفت و گوی درباره حقایق کاملاً ناخوشایند، برای او کار دشواری است.

گربه ها عاشق ضیافت هستند و به حخاطر سلیقه بی نظیرشان،‌ اغلب داری خانه های زیبایی می باشند. آنها دنیا پرست و گاه خود آرا و فخر فروش هستند. خانم گربه ها به نشان دادن تربیت و فرهنگ معلومات جدید خود، علاقه عجیبی دارند؛‌ تنها اب این انگیزه که در آن زمینه مشخص خودی نشان دهند و در این راه، ممکن است مسائل دیگری را که از اهمیت بیشتری بر خوردارند، نادیده بگیرند.

گربه به سادگی برانگیخته و خشمگین نمی شود. او آرام، خونسرد و صلح جو است. و بیشتر خود را احساساتی نشان می دهد تا این که واقعاً حساس باشد. امور شخصی و خصوصی بیش از مشکلات بزرگ اجتماعی او را متاثّر می کند و حتی می توان گفت کمک گربه هم از قحطی،‌جنگ و فاجعه های دیگر انسانی نمی گریزد، مگر آن که زندگی خودش در معرض این خطرات واقع شود که در آن صورت، شیرازه زندگیش از هم می پاشد و آن قدر تحملش کم می شود که ممکن است تن به مرگ بسپارد. این حیوان خیلی زود به گریه می افتد اما به همان سرعت هم آرام و قرار پیدا می کند. خانم گربه ها از حالت افسردگی و روانی خود به عنوان کار آمد ترین حربه برای جلب نظر و محبت دیگران سود می برند.

گربه ها محافظه کارند و از هر آن چه که آرامش زندگی شان را بر هم بزند یا ریگ کفش و اسباب دردسرشان شود؛ بیزارند. نیاز نها به حفظ آسایش و امنیت زندگی، بسیار بیش از دیگران است.

از آن جا که گربه محتاط و شاید هم کمی ترسو کم روست، هیچ گاه مسؤولیت انجام کاری را نمی پذیرد مگر آن که از پیش سبک و سنگینش کرده و تمام جوانب ان را در نظر گرفته باشد. همین خصلت است که دیگران آن را در گربه می پسندند و می کوشند در امور مهم خود با او رایزنی کنند.

گریه نماد موفقیت در کسب و تجارت است و معمولا به عنوان تاجری زیرک که هر کس با او قرارداد کسب و کار امضا کند، نمی تواند از زیر بار ان شانه خالی کند شناخته می شود. پیش بینی های او اغلب درست است و سود و منفعت را بو می کشد. گربه به ظاهر بسیار آرم و متین و قابل اعتماد به نظر می رسد؛ اما در حقیقت، به شدت اهل ساخت و پاخت است. استعداد او در عرصه رقابت های تجاری مانند خرید و فروش اشیای عتیقه - که به شم اقتصادی نیاز دارد به خوبی آشکار و شکفته می شود. پرداختن به فعالیت های سیاسی و حقوقی،‌ امکان بهره مندی از یک زندگی راحت، بدون تشویش خاطر و مطابق میل را برای گربه مهیا می کند.

No comments:

Post a Comment