Adbrite

Your Ad Here
Your Ad Here

Sunday, August 29, 2010

شخصیت کلی متولدین سال اژدها

موجودی خوش خط و خال 


اژدها سرشار از نیرو و شور نشاط زندگی است و تا هنگامی که جان در بدن دارد، از پستی، ناجوانمردی، دورویی و شایعه پردازی فاصله می گیرد و در وجود او نشانی از حیله گری و دسیسه پردازی یافت نمی شود؛ با این حال، او به بی آلایشی و معصومیت خوک نیست؛ افزون بر این، به سادگی فریب می خورد، ولی در عین حال، شهامت پذیرش اشتباه و اعتراف به آن را دارد.

اژدها غالباً خود را در بدترین شرایط و موقعیت ها قرار می دهد. او آرمان خواه و کمال گرا به معنی واقعی است، به همین علت همیشه طالب بهترین هاست. توقع او از خود و دیگران بیش از حد معقول است. وی از دیگران انتظار زیادی دارد وئ در برابر، انتظارات دیگران را تا حد امکان بر آورده می کند.

اژدها بد خلق، سرکش، لجوج، سرسخت و حاضر جواب است و اغلب بی اندیشه سخن می گوید. اما به رغم این ویژگی ها، سخنان و پندهای او بسیار با ارزش است. مردم به گفته های او گوش فرا می دهند و در حقیقت نفودش بر آنان غیر قابل انکار است.

اژدها موجودی مغرور، پر شور و عجول است که به سادگی عنان اختیار از کفش رها می شود. او با استعداد،با هوش، با اراده و بخشنده است و از عهده انجام هر کاری به خوبی بر می آید و تا لحظه مرگ هرگز محتاج دیگران نخواهد شد.

اژدها در تمام عرصه های هنری، مذهبی، نظامی. پزشکی، یا سیاسی می درخشد و کامیاب می شود. اژدها می تواند خود را وقف اهداف و کارهای با ارزش و بزرگ کند. این اهداف ــ هر چه که باشد ـــ او می تواند پایان کار را بسنجد/ احتمال دارد استعداد و توانایی اژدها در راه های نادرست به کار افتد و در اعمال خلاف نیز سر آمد دیگران شود.

اژدها محبوب خاص وعام است؛ اما خود کمتر به کسی دل می بندد. و هرگز در گیر ماجراهای عاشقانه نمی شود و طعم تلخ ناکامی را نمی چشد؛ بلکه اوست که همیشه دیگران را ناکام می گذارد؛ طوری که اغلب زنان متولد این سال خاطر خواه ها و خواستگران زیادی دارند.

متولدان سال اژدها در اوان جوانی ازدواج نمی کنند و حتی برخی از آنان تا آخر عمر مجرد می مانند ؛ چرا که تنهایی و انزوا طلبی را دوست دارند. حتی می توان گفت از تنها بودن لذت می برند.

اژدها و موش می توانند رابطه خوبی داشته باشند؛ زیرا موش مهربان این توانایی را دارد که هر چه اژدها از دست داده ـــ حتی اگرکم اهمیت باشد ـــ دوباره به دست آورد. این رابطه برای موش هم خالی از فایده نیست؛ حال آن که اژدها نیز از روحیه جست و جو گر و پول پرست موش بهره کافی می برد.

رابطه اژدها و مار نیزبه همین شکل است و شوخ طبعی مار، عامل باز دارنده ای است که جلوی خودپسندی و غرور اژدها را می گیرد. آقای اژدها همیشه مجذوب زیبایی خانم مار شده، در دام او گرفتار می شود. و اگر همسرش باشد، بیش از اندازه به وجود او افتخار می کند.

خروس مغرور و خودستا هم به آسانی با با اژدها کنار می آید و ضمن لذت بردن از موفقیت های اژدها، در آنها سهیم می شود.

میمون چه در کسب و کار و چه در عشق،می واند خلا شخصیت اژدها را پر کند؛ زیرا حیله گری میمون و قدرت اژدها، کامل کننده یکدیگرند و این حقیقتی است که تنها میمون از آن مطلع است. جالب است بدانید که فقط متولدان سال میمون می توانند اژدها را بفریبند.

رابطه اژدها و ببر به ندرت ممکن است قرین آرامش باشد. اژدها بیش از همه باید از سگ ها حذر کند زیرا سگ، بدبین و بسیار واقع گراست و هرگز نمی تواند به اژدها اعتماد کند.

Thursday, August 26, 2010

شخصیت کلی متولدین سال خروس

خروس به راحتی افکار و عقاید خود را بیان می کند و برای دفاع از گفته های خود تا مرز پرخاشگری و ستیزه جویی می تازد.

این طرز فکر و رفتار ناخوشایند خروس اطرافیانش را آزرده می سازد؛ ولی آنان با وقار تمام از این بی ادبی خروس چشم پوشی می کنند و آن را ناشی از صراحت در بیان و عادات عجیب او می دانند که البته سخت در اشتباهند، بی شک خروس صریح و صادق است و هر چه به فکرش برسد، به زبان می آورد؛ بی آن که نکته ای را از قلم بیندازد. اما باید گفت این صراحت خروس که صفت ذاتی اوست چندان پسندیده نیست و نوعی خودخواهی به حساب می آید؛ چرا که او اهمیتی برای احساسات دیگران قائل نیست و هرگز درک نمی کند که چرا باید برای دیگران ارزش قائل شود. 

خروس برای حفظ موقعیت خود، ناگزیر به نیرنگ دست می یازد. البته این نیز تصوری واهی و باطل است. مطمئناً او دوست دارد جلب نظر کند لذا بدش نمی آید کمی به خودش برسد؛ اما در واقع او بسیار محافظه کار و سنت گراست و این حالت خود را به صحنه سیاست نیز تعمیم می دهد.

خروس معتقد است که همیشه حق با اوست و می داند چه کاری انجام می دهد. او به هیچکس اعتماد ندارد و خود محور است و از طرف دیگر در نصیحت کردن دیگران پافشاری می کند و سنگ تمام می گذارد.

خروس در ظاهر شجاع، ماجراجو، و بی پرواست اما عقل تان به چشم تان نباشد! در حقیقت او پر از ایده های به ظاهر بزرگ و نامعقول است که امیدی به تحقق آنها نیست.

خروس عاشق خواب و خیال، مکاشفه، اوهام غیر ممکن و قهرمان پردازی است؛ اما به واقع طبل تو خالی است که تمام رؤیاها، مکاشفات و تصورات او از فضای آرام خانه اش بیرون نمی رود. او ماجراجویی نازک نارنجی و فیلسوفی است که حتی نمی تواند چهار تا کلام حرف حسابی تحویل آدم دهد. البته او ترسو یا خجالتی نیست و در صورتی که شرایط ایجاب کند می تواند به موجودی جسور و شجاع تبدیل شود. خروس همیشه رؤیای قهرمان شدن را در سر می پروراند به این خاطر ممکن است با نشان دادن واکنشی جسورانه، خود را به خطر انداخته و با آغوش باز مرگ را بپذیرد. همین دیل باعث می شود که خروس سرباز خوبی باشد.

اطرافیان خروس از صحبت کردن او لذت می برند؛ اما اگر حواسش را جمع نکند، ناخواسته آنان را از خود آزرده می کند و به عنوان لاف زنی که بیشتر قول می دهد و کمتر عمل می کند شناخته خواهد شد. درخشش او در جمع تا در ارتباط با دوستان نزدیک خود بیشتر است.

از آن جا که خروس موجودی خیال باف است، گاه به تنبلی کشیده می شود. او معمولا در شروع کار از تمام نیرویش استفاده می کند و به عنوان یک موجود سخت کوش مشهور است. خروس معمولا کارهایی را که از توانش خارج است عهده دار می شود و اگر با تمام کوششی که می کند، نتواند آن کار را انجام دهد، هیچ کس بیش از خود او ناامید نخواهد شد.

خروس باید مدام در تقلا باشد زیرا بخت آسان به دست آوردن پول را ندارد و باید برای تامین زندگیش کوشش کند. اگر دست از خیال بافی بردارد و بخت نیز با او یار باشد، ثروتمند خواهد شد. ممکن است خورس پول را از راه هایی دور از ذهن و نادر مانند قرعه کشی به دست آورد. مردم ویتنام بر این باورند که خروس به کمک نوک و پنجه های قوی خود حتی در بیابان هم می تواند غذایش را پیدا کند! این تعبیر با تقلای مداوم و خستگی ناپذیر خروس فرسنگ ها فاصله دارد. اما اگر او خیال بافی را کنار نگذارد و وقتش را هدر دهد، به خانه بدوشی ویلان و سرگردان یا فیلسوفی بی خانمان - که روی نیمکت خیابان ها می خوابد و زباله ها را زیرورو می کند - تبدیل خواهد شد.

Friday, August 20, 2010

شخصیت کلی متولدین سال بز

هنرمندی سرکش و ناآرام 


نماد بز بیش از همه نشانه زنانگی است. بزها شیک پوش، دلربا، عاشق طبیعت و هنرمندند و اگر دچار بدبینی، شک و نگرانی نشوند، اقبال همگانی را بر می انگیزند. بز هیچ گاه از بخت خود راضی نیست و به قول معروف همیشه فکر می کند که « مرغ همسایه غاز است. » دوستان و همکارانش از هوس بازی های او خشمگین می شوند. او نادانسته اسباب دردسر است. بز وقت شناس نیست و این باعث می شود که حوصله همه از دست او سر برود؛ در حالی که هرگاه در صدد سود بردن از دیگران بر آید؛ خود را مطلوب و دوست داشتنی جلوه می دهد؛ و حتی گاهی از نظر مالی، روی سر دیگران آوار می شود.

از سوی دیگر، بز خود را به آسانی به هر شرایطی تطبیق می دهد؛ مشروط بر اینکه امنیت زندگی - تا آن جا که ممکن است - حفظ شود. بز خجالتی و دارای حالتی زنانه است. او با وجود شک و تردیدهای همیشگی، کوتاهی کردن ها و گله و شکایت هایش، راهنمایی و نصیحت شدن و طرف توجه دیگران قرار گرفتن را دوست دارد.

بز فرهیخته و دلرباست؛ اما طبعی ناپایدار و هوسباز دارد. متولدان سال بز، اغلب مذهبی هستند؛ اما از هر مذهبی که پیروی کنند، تا زمانی به آن پای بندند که مانع آسایش زندگی شان نشود. واقعیت این است که موهومات، پدیده های فرا طبیعی، علوم غیبی و طالع بینی برای او جذاب تر است.

مردان و زنان متولد سال بز خوش قلب، مهربان، بلند نظر و دست و دلبازند و سخاوتمندانه به یاری نیازمندان می شتابند. اما متاسفانه آنچه که به دیگران می بخشند، همیشه از آن خودشان نیست و مال دیگران را نیز مال خود می دانند! بد نیست بدانید که حس مالکیت در بز متغیر است. بز اجازه می دهد او را ببندند؛ اما طناب را می کشد. شرقی ها می گویند: اگر بزی را در علفزار سر سبزی ببندید، آرام و راضی خواهد ماند؛ اما اگر در جایی کم علف نگهداری کنید، هیچ گاه از سر و صدا و غرولند دست بر نخواهد داشت.

بز دیگران را مسئول تمام پیشامدها می داند. او خود را در قبال شرایط و وقایع مسئول نمی داند و در نهایت، آنها را به بخت و اقبال حواله می کند و بر این باور است، هر مشکلی که ایجاد شود، اشتباه از طرف او نبوده است.

بز با دورویی و ریا کاری اسباب ناراحتی دوستان و نزدیکان خود را فراهم می کند. او احساس مسئولیت نمی کند، خلاق نیست و اراده اش بسیار ضعیف است. بز می تواند مانند یک رهبر سخنرانی کند؛ اما نمی تواند کسی را به دنبال خود بکشد؛ زیرا خود برای دنباله روی و اطاعت خلق شده است. اگر بز در شرایط مناسب و تحت آموزش صحیح قرار بگیرد، به موفقیت های بزرگی در کارهای هنری - که نیاز به هوش و استعداد ذاتی دارد - دست خواهد یافت.

بز می تواند صنعتگر و استادکار خوبی شود. او می تواند با اعتماد به نفس، کارهایی را که نیاز به جسارت، ظرافت و تخصص دارد، پیشه کند؛ زیرا از هوش فراوانی برخوردار است.

بز هیچ گاه رهبر خوبی از کار در نمی آید و این به صلاح اوست. همیشه این طور بوده است که حضور دستیار همکاری لایق باعث می شود که رئیس ضعیف جلوه کند و بز هوسباز و دمدمی مزاج که نیازش تکیه بر شخصی استوار و واقع گراست بهتر است فکر رهبری را از سر به در کند. 

بز به این که دیگران از او قدردانی کنند، نیازمند است و اگر کسی با چاپلوسی از وی تعریف کند، همه کار برایش انجام خواهد داد.

همان طور که گفتیم بز نماد زنانگی است زیرا غربی ها همواره وابستگی، از خود راضی بودن، سستی و بی تفاوت بودن را به جنس مونث نسبت می دهند.

Wednesday, August 18, 2010

شخصیت کلی متولدین سال گاو

دوستدارکار، خانواده و سرزمین پدری 

گاو متین و خوددار، کم رو، کند، وسواسی، منظّم و خاکسار است و هوشیاری ذاتی اش را پشت چهره ساده اش مخفی می کند. او به راحتی می تواند اعتماد قلبی دیگران را به خود جلب کند، که این خود بزرگترین برگ برنده او در زندگی است.

گاو موجودی اندیشمند است و شاید به همین علت، تنهایی را دوست می دارد. گاو می تواند هدفش را با نهایت پشتکار تعقیب کند. گاهی میهن پرستی افراطی و تعصب بیش از حد، تیغ تیز ملامت ها را متوجه گاو می کند.

بهتر است زیاد سر به سر او نگذارید چون ممکن است خطرناک ب اشد! گاو بر خلاف ظاهر آرام خود، حیوانی یک دنده و نافرمان است و از این که کسی پایش را در کفش او بکند، بیزار است. بیچاره کسی که سر راه او قرار بگیرد، زیرا اگر به قول معروف آن روی سگش بالا بیاید دیگر کسی جلودارش نیست و تر و خشک را با هم می سوزاند. او پیشرو و پیشواست و هیچ عاملی نمی تواند مانع او از این کار شود.

گاو از نوگرایی متنفر است؛ زیرا فکر می کند که نوگرایی، اصالت ها را نابود می کند. اغلب می توانید او را بین گروه هایی که با موسیقی روز، مکتب های هنری مدهای جدید لباس و مو مخالفند، بیابید. به یاد داشته باشید که او هیچ گاه نوگرایی را در خانواده اش نخواهد پذیرفت.

گاو موجودی خود کامه و زورگوست که خانواده برایش اهمیت فراوانی دارد اما روحیه واپس گرای او مانع از هر نوآوری است. زن متولد سال گاو، آشپز و کدبانویی برازنده و خوش لباس و به زنانگی خود بسیار پایبند است.

گاو پر کار و سخت کوش است و می تواند سعادت و آسایش اطرافیان خود را مهیا کند. روستاییان ویتنام معتقدند که گاو نماد ثروت برای خانواده است.

گاو در خانه خود، فرمانروایی توانا و بی چون و چراست که احترام و اطاعت همگان را بر می انگیزد. گاو در فعالیت های گروهی، امور هنری و اداره واحدهای تولیدی و خدماتی موفق عمل می کند و چون قدرت شگرفی در ترکیب اندیشه و عمل دارد می تواند جراح موفقی شود؛ اما بیش از هر کار دیگری، برای کشاورزی خلق شده است.

بهتر است گاو از کارهای تجاری خدماتی که مستقیماً با مردم سرو کار دارد، دوری کند. همچنین باید از کارهایی که نیاز به سفر دارد، پرهیز کند؛ زیرا ممکن است تندرستی و آرامش روحی او را بر هم زند.

زنان متولد سال گاو خانه داری را به کارهای دیگر ترجیح میدهند و کدبانو و میزبان های شایسته ای هستند.

نقطه ضعف شخصیت گاو، آن است که اغلب فکر می کند دور و بری هایش او را به درک نمی کنند. او کله شق و لجوج است و در عین حال، به شدت خانواده خود را دوست دارد. او به وجود فرزندانش افتخار می کند؛ ولی از آنان انتظار اطاعت مطلق دارد و در موردشان جدی و سخت گیر است. گاو رئیس خانواده است و حرف او به منزله قانون است؛ ولی در عوض، آماده هر نوع فداکاری برای خانواده اش می باشد.

برای گاو عشق فقط یک سرگرمی خوشایند است. او می تواند مهربان، باوفا و حتی با احساس باشد؛ ولی هیچ گاه عاشق نمی شود. گاو علاقه ای به روابط عاشقانه ندارد و این گونه کارها را وقت تلف کردن می داند. در بیشتر موارد، شکست گاو در مسائل عشقی و ازدواج، ناشی از بینش های مادی گرایانه اوست.

Sunday, August 15, 2010

شخصیت کلی متولدین سال ببر

دلیر و بی پروا 

ببر یک عصیانگر و شورشی ناراضی است، او با شتاب زدگی خاص خودش، همیشه علیه قدرت های برتر طغیان می کند و سرکشی و نارضایتی با خونش در آمیخته است. ببر دوست دارد سردمدار باشد؛ ولی متاسفانه شایستگی و برازندگی رهبری را ندارد. او همیشه اولین کسی است که شعار حرکت کردن می دهد. اما در کسب و کار، عشق و جنگ، احتیاط حکم می کند که دیگران کورکورانه  از او پیروی نکنند و حتی گاهی او را از حرکت باز دارند.

راه افتادن به دنبال ببر، می تواند شروع فاجعه ای بزرگ باشد. او همیشه در پی ماجراجویی است و گاه خواسته هایی غیر منطقی و دور از احتیاط و بدون مسؤولیت دارد؛ اما ایستادگی در برابر ببر نیز بسیار مشکل است؛ زیرا شخصیت گیرایی دارد و ظاهر نافذ و پرهیبتش نمود ویژه ای به او می بخشد. مردم خواه نا خواه به او احترام می گذارند و حتی دشمنان او نیز از این قاعده بر مستثنی نیستند. ببر دوست دارد همه از او اطاعت کنند؛ اما از این که خود فرمانبردار کسی باشد، بیزار است و هیچ کس را شایسته آن نمی داند که به او دستور بدهد. ببر اگر بتواند پیش از دست زدن به هر کاری اندکی بیندیشد و به نصایح اطرافیان گوش فرا دهد، قطعاً به موفقیت های چشم گیری خواهد رسید.

ببر بنا بر روحیه جنگ جویی خود، با خشونت و بی باکی، به هر قیمت، بر سر اعتقاداتش پا فشاری می کند، او سر سخت، لجوج و همواره ستیزه جوست.

هر چند ببر گاهی خودخواه است؛ اما می تواند دست و دلباز، با سخاوت و حتی ایثار گر هم باشد. همیشه به یاد داشته باشید که ببرها باریک بین و تیز هستند و به کسی اعتماد نمی کنند.

ببر همیشه جویای رهبری، با وضع موجود در ستیز و با قدرت حاکم در کشمکش است و از تمام افرادی که به دنبال زندگی آرام و بی دردسر هستند، نفرت دارد.

جای تعجب اینجاست که هنگام اخذ تصمیم های مهم دچار شک و تردید می شود و چندان این دست و آن دست می کند که دیگر کار از کار گذشته باشد. رفتار او به عنوان یک فرمانده نظامی یا سرپرست واحد صنعتی، در خور تحسین است.

Thursday, August 12, 2010

موش و اسب آتش

هرگز و هرگز اسب نباید با موش ازدواج کند، به ویژه که زن متولد سال اسب آتش باشد. هر نوع رابطه ای بین این دو موجود عاشق پیشه و بوالهوس، به فاجعه می انجامد.

در دوران کودکی و جوانی اسب، پر فراز و نشیب است. او در جوانی خانه و خانواده اش را ترک می کند که همین امر باعث دل شکستگی و افسردگی اسب می شود. زندگی عشقی او نیز هرگز بی دردسر و راحت نیست؛ اما دوران پیری آرامی خواهد داشت.

نماد اسب آتش - که هر شصت سال یک بار تکرار می شود - (سالهای 1285، 1344، 1404 و...) برای خود اسب و خانواده اش شگون ندارد، زیرا در این سال ها خصوصیات مثبت و سودمند وجود اسب تبدیل به ویژگی های زیان آور و شرارت آمیز می شود و خانواده او در معرض بیماری های خطرناک، تصادف و بد اقبالی قرار می گیرند.

مردان و زنانی که در سال اسب آتش متولد شوند، از نظر شخصیتی همان خصلت های متولدان سال اسب را دارند اما صفات خوب و بدشان شدیدتر است. آنان بسیار کوشاتر، زیرک تر، مستقل تر، خوش ذوق تر و با استعدادتر و بیش از دیگران خودخواه هستند. روحیه پر شر و شور و خود پسندی دیوانه وار اسب، روابط عشقی او را به سوی زیاده روی های زیان بار سوق می دهد.

بعضی بر این باورند که متولدان سال اسب آتش، بر افراد خانواده خود نفوذ عجیبی دارند؛ اما باور عموم این است که اسب های آتشین برای خانه ای که درآن متولد شده اند و نیز برای خانوده ای که خود تشکیل خواهند داد، مشکل سازند.

شایان ذکر است که متولدان سال اسب آتش به شغل های متنوع تر،‌ جالب تر و استثنایی تر از متولدان سال اسب عادی می پردازند و احتمال این که به خوشنامی یا بدنامی، شهره شوند، بیشتر است.

Friday, August 6, 2010

Chines Horoscope 2011 Predictions for the RAT

Wood Rat - After a rather rough year, you'll recover your taste for moderation... and your good common sense. As a result, stability will be present again. In your professional life, you can even begin a superb advancement thanks to bold but well targeted initiatives. In love, the climate will be one of confidence.

Fire Rat - Brilliant year in prospect! Finally liberated from the negative influence of the star Tham Lang (frustrations, blocks), you'll recover all your dynamism. Until May, however, avoid rash initiatives, especially in the professional domain. In your love life, it's also during this year that you'll find stability.

Earth Rat - For you, this year will be placed under the joint influence of the stars Tu Vi (success, well-being) and Tham Lang (seriousness, sense of effort). A positive alliance that will allow you to give solid bases to your career as well as your private life. In work, you'll gain responsibilities. In love, you'll strengthen the ties that unite you with your mate.

Metal Rat - Consolidation! This will be the key word of your year. On the professional plane, you'll succeed in managing the successes made last year and even in rounding a new cape. In your couple life, you'll play the stability card. If your heart is free, an encounter should take place by the middle of the year and lead to a durable relation.

Water Rat - Good news! It's in your natal sign that star Tu Vi will position himself most of this year. More confident in yourself than last year, you'll aim at high professional objectives, and your daring will be paying. In love, after the unstable climate that has lately reigned in your life, you'll savor serene happiness.

Sunday, August 1, 2010

سال ببر

اما چرا پلنگ و ببر این وسط قاطی شدن؟
چند نوع نامگذاری معروف داریم که یکیش توسط چینی ها انجام میشده که ترتیبش اینه:
موش – گاو – ببر – خرگوش – اژدها – مار – اسب – بز – میمون – خروس – سگ – خوک

ترتیب دیگه ای هم وجود داره که گفته میشه توسط اهالی ترکستان شرقی در چین انجام میشده.این نامگذاری بعدها وارد ایران میشه و مبنای نامگذاری در ایران در واقع این ترتیبه:
موش- گاو- پلنگ- خرگوش- نهنگ- مار- اسب- گوسفند- میمون- مرغ- سگ- خوک

حالا چرا این ۲تا فرق دارن و ماجرا چیه نمیدونم.ولی ما ایرانیها از نامگذاری دوم استفاده می کنیم.پس امسال سال پلنگ هست نه ببر!


اما تشخیص نام سال ها!
شعر زیر برای حفظ کردن نامهاست:

موش و بقر و پلنگ و خرگوش شمار
زین چارچو بگذری نهنگ آید و مار
آنگاه به اسب و گوسفند است حساب
همدونه (میمون) و مرغ و سگ و خوک آخر کار

برای تشخیص آنکه هر سال با کدامیک از این سالها مطابقت دارد از سال خورشیدی عدد ۶ را کم کنید،حاصل را بر ۱۲ تقسیم کنید،عدد باقی مانده این تقسیم را که حتماً کمتر از ۱۲ است را در نظر بگیرید،از شماره یک یعنی موش شروع به شمردن کنید.نام هر حیوانی که با عدد باقیمانده مطابقت کرد،سال همان حیوان است.

مثال:
سال ۱۳۷۱ شمسی مطابق با نام کدام حیوان است؟
۱۳۶۵=۶-۱۳۷۱
۱۱۳=۱۳۶۵/۱۲
عدد باقی مانده ۹ است که در شمارش حیوانات بالایی نهمین حیوان میمون است.